Salam Bertemu Kembali..

by - Selasa, Julai 03, 2018

Assalamualaikum dan salam sejahtera..

Fuhh.. Penuh dengan sesawang rumah saya ini.. Lama lah juga tak balik jenguk ke sini.. Rasanya mahu dekat 4 tahun lah juga..
Kali Terakhir Posting Bulan 8.2014.

Apa khabar laa agaknya jiran-jiran tetangga saya sekarang ini?
Rindu Kat Jiran Tetangga..
Masih wujudkah atau sama seperti saya, merantau jauh hingga tak sempat untuk kembali ke rumah di sini?

Tapi tak apa.. Bila siap mengemas, renovate apa bagai. Saya akan cuba datang jejak-jejak jiran tetangga semua.. harap ada lah jawapan bila pintu di ketuk.. hehee..
Rumah dalam mode Pengubahsuaian
Sekarang ini lah rumah baru saya. Dari agak serabut, jadi pilih yang simple-simple aja lah.
Simple aje kan rumah baru saya? hehee~
Okay lah.. itu sahaja saya nak perkatakan buat masa sekarang ni..
Di lain kali kita bersua kembali.
Tatatititutu..

You May Also Like

0 Komen

Jika ada apa-apa pertanyaan, ada sebarang pendapat atau apa-apa saja selain bukan kata-kata maki hamun, marah atau apa-apa saja yang negatif, teramatlah dialu-alukan.