Ramadhan Datang Lagi

by - Jumaat, Julai 20, 2012

Salam...




Akhirnya Tora datang lagi, eh eh, silap.. Ramadhan datang lagi, sedar tak sedar setahun sudah kita meninggalkan Ramadhan tahun lalu.

Dengan kesempatan ini, saya mengucapkan Selamat Menyambut Bulan Ramadhan Al-Mubarak yang jatuh pada Sabtu ini (21 Julai 2012). Jangan buat-buat tak tahu pula, karang van jenazah jadi meneman korang karang. hehe.

Semoga Ramadhan kali ini lebih bermakna, dan kita dapat penuhinya dengan sempurna.

Jadi, disebabkan semangat untuk menyambut Ramadhan, ini saya sajikan sebuah lagu yang sangat menyentuh perasaan, yang berjudul 'Harapan Ramadhan' yang dinasyidkan oleh kumpulan Raihan. Best lagu ini, sangat menyentuh jiwa.. huhu.


"Ku mengharapkan Ramadhan kali ini penuh makna,
Agar dapat ku lalui dengan sempurna..."

Ini saya sertakan juga  Jadual waktu buka puasa 2012 1433H untuk negeri Perlis Kedah Pulau Pinang Perak Wilayah persekutuan Kuala Lumpur Putrajaya Selangor Negeri Sembilan Melaka Johor Pahang Terengganu Kelantan Sarawak dan Sabah. Klik download untuk memuatturun.


Sumber : www.islam.gov.my

You May Also Like

2 Komen

  1. Ku mengharapkan ramadhan..kali ini..penuh makna...

    BalasPadam
    Balasan
    1. 2 la.. berharap sgt.. papepun selamat berpuasa tuk ko... :)

      Padam

Jika ada apa-apa pertanyaan, ada sebarang pendapat atau apa-apa saja selain bukan kata-kata maki hamun, marah atau apa-apa saja yang negatif, teramatlah dialu-alukan.